Omstarten!

Att den här bloggen står ganska still, det förstår ni säkert själva, det är lite synd tror jag, för allt annat står ju absolut inte still. För egen del har jag väldigt mycket att göra i skolan, samtidigt så jobbar jag och vilken dag som helst så blir jag pappa för första gången, så nu förstår kanske att jag har bortprioriterat er.

Jag vill ju dränka skärmen med mina ord som om dom vore gjorde av blod och tårar, men andan vill liksom inte alltid falla på. Det är därför ni artister och bokare som mailar mig inte alltid får svar, jag är ledsen för det, för jag vill föra eran musik vidare, men jag måste göra det helhjärtat.

Så hädanefter, så kommer jag blanda kortare musiktips med vissa längre texter om artister och konserter, så det finns all anledning för er att fortsätta läsa denna blogg, och fortsätt skicka in musik, jag lovar att jag tar tag i det.

Så nog med lovord och försvarstal, nu kör vi en omstart!

På vilket annat sätt ska vi börja den här omstarten än med en av höstens finaste låtar

Mattias Alkberg – Lys upp mig som en stjärna

Leave a comment