ACT UTD, så oerhört bra!

Vem trodde egentligen att ett av årets stora positiva överraskningar skulle komma från två grabbar söder om Göteborg? Personligen slog dom ner som en mindre bomb i mitt liv, en biologisk sådan, för jag kan fortfarande inte riktigt ta på det. Det är kanske en av anledningar till att jag inte har skrivit om det innan.

Hur som helst så är ACT UTD bland det bästa vi har just nu, varenda produktion är så välsvarvad och varje textrad är vägd till perfektion, jag blir så lycklig. Egentligen vill jag inte prata sönder det här, för jag känner att jag börjar riskera låta som en gaffa-journalist och så skitnödig är jag faktiskt inte.

Hur som helst, en av årets bästa låtar får ni här:

Resten har ni här

Leave a Reply

