2011; Caotico-Lil Wayne

Nästa vecka får ni listan på årets bästa svenska poplåtar, det är en lista jag antar att ni alla har väntat på. I stället för att fastna i ett myller av årets 10 000 bästa album på diverse sidor så ska jag ge er de låtar som berikat mitt liv under 2011.

Det finns en grupp som sedan första singeln har fått mig att dansa, och det är inte många grupper som får mig att vilja göra det.  Caotico – Brains Out – with Tove Styrke har förvisso blivit en monsterhit, men det finns en låt som ställer sig över den, så jag bjuder på den redan nu.

Leave a Reply

