Caotico & Tove Styrke-Brains out

Ni vet ju hur mycket jag gillar Caotico, det har jag gjort sen första dagen jag hörde dom, det är så skönt att lyssna på musik som kunde vara så själlös och kommersiell men som egentligen bara är fylld av hjärta och glädje. Man skiter i musikens regler, man skiter i vad man ska göra och inte göra, man försöker bara spränga så många gränser som möjligt. Det är därför man tar in Tove Styrke, så fantastiskt okreddigt och ljuvligt på samma gång.

Om ni ser mig dansa i höst så gör jag det till Caotico – Brains Out – with Tove Styrke.

Missa inte heller den här dängan dom drog till med i sommras, den är episk!.

Leave a Reply

