Något till sommarens sista servitris?

Då va höstterminen igång och men det menas inte bara att vi ska sitta hela dagarna o tolka vad Niccolo Machiavelli egentligen menade, det betyder även att den här bloggen är tillbaka i all sin prakt.

Ni vet ju alla vilken prakt det är jag kan uppnå här, och även vilken oprakt jag brukat uppnå, men om jag nu skulle uppnå min fulla prakt så skulle det ändå vara hästlängder ifrån det som David Alexander uppnår med sitt alias Summer Heart.

Jag berättade ju för er redan i mars att han skulle sätta tonen för sommaren och visst höll sig “Please stay” hela vägen, precis som jag sa, men inte nog med det så har han även lyckats ge oss andra pärlor. Så när ni nu sätter er ner på den där bakgården eller takterassen och tillkallar sommarens sista servitris så är det inte konstigt om ni gör det till dom här tonerna;

Samt så kan vi bjuda på vårens finaste låt en gång till.

Leave a Reply

