Sommarens Soundtrack!

Man kan ju undra vad som hänt, varför ni inte får något av mig denna sommaren. Jag har inte glömt bort eller så, jag har bara haft fullt upp. Musiken har dock inte stått stilla för det och en av sommarens bästa soundtracks är utan tvekan Rigas – These Days. Jag borde ha givit er den här låten i början av Juni men jag tänkte att ni kunde få rulla er i gräset några veckor.

Hur som helst så minner Theese Days om fornstora dagar, då vi var oslagbara och om vännerna som gått vidare i livet samtidigt som vi själva står kvar och tror att ingenting fortfarande är omöjligt.

Singeln är den andra från den kommande skivan (sep 11) som heter Bring the dead. Då förra skivan var något av de vackraste som gjorts så är förväntningarna högt ställda. De två första singlarna är något mer sansade, men ack så ljuvliga, jag tror på det här, jag litar på att Årsta levererar igen.

I övrigt så fyller mannen bakom Rigas år idag, så vi säger Grattis till Henrik von Euler från Que Club!.

Leave a Reply

