Hej Göteborg!

Innan trodde jag att det va Broder Daniel som sjöng sanningen om Göteborg, med åren har jag märkt att det inte alls var mitt Göteborg dom sjöng om, det kanske var mitt Göteborg, men det är inte det längre.  Jag råkade se på Lotta på Liseberg igår och noterade att människorna i publiken är inte särskilt representativ för staden dom heller.

Eller är det just de den kanske är?

Det är svårt att veta vad som är rätt och fel ibland, vad det är vi egentligen ska tro på,  därför är det skönt att Roffe Ruff signar ut med att ge oss sanningen, en sanning som står för hela staden, och inte bara för mig.

 

Leave a Reply

