Är inte där jag borde vara

Den här låten kan jag inte skriva under på

För jag är fan aldrig där jag  borde vara, det är kanske även därför denna bloggen uppdateras alldeles för sällan, det är synd, men jag har en hel del ganska bra musik på gång.

Just nu gör jag alltså min praktik på en högstadieskola i Huskvarna, det kan man ju ifrågasätta starkt. Jag borde ju vara i Göteborg, och gå på Svanen på torsdag när dom firar 5 år.

På tal om Jazzhuset så var jag där i lördas, sämsta skiten jag vart med om någonsin. Ni som anordnade det kan ju rannsaka er själva. Jag kommer tyvärr inte ihåg vad som va dåligt, så någon konstruktiv kritik får ni inte av mig, den här gången heller.

I övrigt är det här bra musik

Annars va söndagen trevligast, så här såg det ut

Hamnarbetarna höll fortet som vanligt.

Det här va ett meningslöst inlägg, men ni fick några bra låtar iallafall, vi får höras när vi har tid, kanske på fredag då Familjen spelar sticky.

Leave a Reply

