Vi hörs ibland, ibland för sällan

Det har varit lite tyst om Söderut på sistone, jag har ju skrivit om honom flera gånger. Dels vid den där spelningen på Jazzhuset i sommras när jag och cirka 20 stycken till i publiken fick uppleva en riktigt bra konsert. Nu är han aktuell för Arvikafestivalen, och det tycker jag är kul, inte för att jag ska dit, men det är kul för er andra.

jag slutar aldrig lyssna på Söderut – Ett Dygn Till, den minner väldigt starkt om dom där juli-nätterna förra året, då vi levde längst ut på fingertoppen av handen.

Här har ni en video med, den är väldigt fint gjort.

ta hand om er!

Leave a Reply

