Vi ses i Venedig, i ett ljummet regn…

Min kära vän i Karlskrona påpekar ofta att det är för mycket pop här, alternativt för mycket hiphop, att jag glömmer den musiken som verkligen betyder något, så då och då måste jag bevisa för honom att jag fortfarande  har hjärtat i den enda musiken som egentligen betyder något, allt annat är bara ett meningslöst tidsfördriv, i väntan på något större.

Det kan dock antagligen aldrig bli större än Ulf Lundell – Rialto.

Vintern är så hård i år
Och själen är full av sår.
Men jag vet var vi kan ses
Jag vet var vi kan skriva vår bok.

One response to “Vi ses i Venedig, i ett ljummet regn…

  1. Mycket bra, nu visar du att du är den du är och att du fortfarande tror på det som är! Stolt över dig min vän!

Leave a Reply

