Ludwig Bell-Silvertejp

En av förra årets mest charmiga skivor kan ni läsa om härLudwig Bell – Jag har försökt förklara står sig fortfarande väldigt bra, då jag själv är ett fan av inledningsrader så lyckas Bell med konststycket att inleda nästan varje låt med svidande bra öppningsrader. Jag tänker främst på 800 meter och Normandie – Landskrona, magiskt mina vänner, det är magiskt.

Hur som helst, nu har nästa video kommer, och den kommer med den ljuvliga lilla kärleksvisan Silvertejp. Videon som inte bara är ett konstnärligt mästerverk filmad i Super 8 den är även helt fantastiskt genomarbetad.Johannes Helje och Mats Udd vet vad dom sysslar med.

För det är så det är, mitt hjärta är ditt,ditt hjärta är mitt, och aldrig jag lämnar det åter, min lycka är din, din lycka är min och gråten är min, när du gråter.

Precis som Nils Ferlin diktade en gång i tiden.

Leave a Reply

