Flytta inte in till Tjörn

Jag ska inte säga att jag omvärderat Oskar Linnros, jag tycker fortfarande han gör meningslösa kärleksplattityder till tonerna av simpla men ändå ganska trevliga poptoner. Han var ju som ni säkert vet med på Dom kallar oss artister häromdagen. Där överraskade han totalt genom att ge oss några av mina favoritlåtar som det han hade i sina hörlurar. Kaah´s fantastiska Faller Till Noll samt den här pärlan med Björn Olsson.

Det fina med videon är inte bara att han käkar köttbullar på min gamla arbetsplats utan att han flexar en tröja med der weltmeistermannschaft. Jag brukar ha en liknande, får mest utstå negativ kritik, men det skiter jag i, fashion first!

Leave a Reply

