Sammanfatta mig!

Jag kan inte hålla mig riktigt, 2010 var ett fantastiskt år för mig, musikmässigt, karriärsmässigt och allt annat som betyder något. Mitt nyårslöfte inför 2010 var att jag skulle knarka mer, det har jag inte gjort. Jag har inte knarkat någonting faktiskt. Ett misslyckande kan tyckas, men jag lyckades bli lycklig ändå.

Tack vare knarket skulle de bli nådens år hade jag tänkt mig, paradoxalt nog. Det blev det väll på ett sätt, men på ett annat sätt blev det även dådens år. Men nog om det.

Så vi ska sammanfatta det hela på ett högst proffiesionellt sätt, med det som berikat mitt liv, och antagligen era med. Så häng med på det.

Årets låt skulle ni kanske vilja ha?

Ja, jag sa ju det redan när den kom, att den skulle bli det, och jag håller fast vid det.

Leave a Reply

