Skjut mig

Jag åker så hemskt mycket tåg och buss nuförtiden, då har jag tråkigt, ibland läser jag en bok om Sundsvallsstrejken, ibland skriver jag meningslösa kommentarer i bloggar, ibland skriver jag meningslösa inlägg i den här bloggen. Det sistnämnda ska jag göra nu, det ska inte bara vara ett meningslöst inlägg utan det ska även vara ett inlägg på högstadie-nivå.

Hittar ofta sånna där frågeformulär på unga flickors bloggar, där dom svara på massa random skit. Helt ointressant för alla andra och extremt egocentriskt. Därför ska jag göra en sådan nu för att visa att jag minsann både har min ungdom och dumhet kvar. Om någon nu tvivlade.

SKRIV DINA FAVORITBAND/ARTISTER OCH SVARA SEDAN PÅ FRÅGORNA:

1. Bob Dylan

2. Ulf Lundell

3. Eldkvarn

4. Bruce Springsteen

5. Håkan Hellström

6. Waylon Jennings

7.Totta Näslund

8.Parken

9.Hästpojken

10. Broder Daniel

Vilken låt är din favorit med nr 6?

-Drinking and dreamin

Vilken är din favoritlåt med nr 8?

-Vi som Visste

Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta?

-Cyklar och knark

Hur många gånger har du sett nr 3 live?

-Tre gånger kanske, 4 snart

Vilken är din favoritlåt med nr 5?

-Tro & Tvivel

När hörde du nr 3 för första gången?

-Hörde väll Hollberg Hotell när jag gick i 7an, även om den inte är så eldkvarnsk

Hur upptäckte du nr 10?

-Jag är från Göteborg

Vilken är din favoritlåt med nr 7?

-För Full Hals

 

Hur många gånger har du sett nr 9 live?

-4 ggr tror jag

Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta?

-Två Blå Ögon *gråter*

Viken är din favoritlåt med nr 1?

-I threw it all away

Hur länge har du lyssnat på nr 4?

-Bootleggat sen 2005, annars har han vart med mest hela tiden

Till slut, vilket nr är bäst?

-1. för fan

 

puss!

 

Leave a Reply

