His game was survivin’, As in heaven as in hell

För att återupprätta någon form av studiekoncentration så behövde jag någon som vakade över mig, någon som gav mig perspektiv på saker och ting. Någon som hade haft det värre, någon som vet bättre, någon som varit med om allt det där jag tror jag genomgår. Jag hade inga andra val än att låta honom vaka över mig dag som natt..så varje gång jag tvivlar ser jag honom bara djupt in i ögonen och söker efter svar.

A lotta people won’t get no supper tonight
A lotta people won’t get no justice tonight
The battle is getting harder
In this iration, Armagieon time

Leave a Reply

