Kom, vi visar dom att det är vi

Ligger som ett vrak och lyssnar på Peter Lemarc, det är inte ett gott tecken kan jag säga, men det är som det är. Verkar ha känslorna på utsidan den här helgen, det är inte heller ett gott tecken. Tror jag fällde en tår när jag såg Här är det liv med Kjell Bergkvist, när hans döttrar sjöng  Starkare än ord, det var ju faktikt himla fint, men det är inget gott tecken. Sedan gjorde ju Jerry Williams en hemsk version av Merle Haggard – The Bottle Let Me Down, snacka om att döda en låt. I övrigt är originalet i sig ganska passande för gårdagskvällen, Inte ens en liter Souther Comfort kunde frälsa mig, med vad fan gör det egentligen, det är dock inget gott tecken.

Kollade sedan på Klubbland på svtplay, med Familjen från Siesta, fy vad bra. Fick mig att minnas Borlänge i sommras, då när vi var 16 år igen och sprang på hustak. Idag lever jag på minnen som berikar mitt liv, som Advance Patrol rappade om en gång  tiden.

Se Familjen här

http://klubbland.se/2010/09/03/02-familjen/

Klubbland har även precis spelat in ett nytt avsnitt i malmö med fantastiska This Is Head. Det lär bli väldigt bra.

Det här är dock ett gott tecken

Leave a Reply

