Melodies in Mono-Comfort Pills

Det här är inget nytt under solen, han har hajpats både en och två gånger tidigare, men det beror på att det är så fruktansvärt bra. Jag skulle kunna vara skitnödig och säga att syntharna börjar ta över mig, men det är ju fan exakt det dom gör.

Melodiös Synthpop har ju dock alltid gått rakt in i hjärtat och det är ju det som bygger hela Melodies in Mono, eller Max Ekholm som han heter. Sedan 2003 har han hållit på med det här och det är först nu 2010 som det börjar ta fart på allvar med både livespelningar och singelsläpp. Singeln Comfort Pills är egentligen ett enda stort lyckopiller som du kan och borde köpa den på i-tunes.

Den torde komma på Spotify snart men så länge kan du lyssna här; comfort pills

Fantastiskt..På hans myspace finns flera andra låtar som du borde lyssna på.

http://www.myspace.com/melodiesinmono

I övrigt e jag på tåget till Göteborg igen, försöker fly Jönköping så fort jag får chansen, saknaden efter Vin & Tvivel blev för stor.

PHOTOS TAKEN BY EVELINA ULANDER

One response to “Melodies in Mono-Comfort Pills

  1. Helvete vad mycket bra musik här finns:) En del nytt för mig. Så perfekt, för jag har inte alltid tid att leta fram nytt så jag överlåter mer än gärna den sysslan till dig, min vän🙂

Leave a Reply

