Jag har tömt varenda ord på dess mening

Ja, vad gör man då egentligen? Vad ska man göra, jo, ah näe, jag vet inte, men att ta till lite simpel humor har väl alltid fungerat.

Så då kan vi ju ta till lite simpel revy-komik från Göteborg, Alla Ska Bada var en ganska hysterisk revy, ibland hysteriskt dålig men då och då så är den så fruktansvärt bra. Så titta på första klippet här, ungefär 1.50 in och njut av Per Fritzell överklass-göteborgska. En dialekt som jag finner fantastisk.

Bankdirektören är det roligaste jag har sett, resten är la dynga..fast Anna von Hausswolff är med i sista scenen, det är ju alltid något.

nu åker jag på havet i 8 dar, sen ska vi styra upp det här.

Leave a Reply

