Bobastian vill inte oroa göbbarna i onödan..

På mitt jobb, där jag är nu så får man ibland inte välja vilken musik som ska spelas, eller man får aldrig välja det, så jag står snällt i min restaurang och avnjuter sådana här örhängen.

Det är ju förvisso sant det som Alptrion säger, Hawaii är inte som Tyrolerland, men det känns skönt att undanröja alla tvivel, dom vill helt enkelt inte oroa göbbarna i onödan. Några andra som inte vill oroa göbbarna i onödan är Bobastian, därför lägger dom nu ut sin finfina EP som download då ett tryck inte gick att få till ekonomiskt.

Gå in på

http://www17.zippyshare.com/v/34912630/file.html

Så nu gör ni så här, blanda till en vinbål a´la Fayance och åk ut till Saltholmen med dom här låtarna i högtalarna och låt livet vara som för en fjäril en sommardag.

Själv kommer jag tillbaka på måndag, det är snart, väldigt snart…




Leave a comment