Liechtenstein-Passion for Water

Att jag gillar damerna i Liechtenstein är väl ingen hemlighet va? Jag hörde dom på myspace, jag köpte deras skiva, jag såg dom på Klubb Svanen och jag var för evigt fast. Under våren så har dom spelat in nya låtar och tidigare i vår fick vi dängan Strange Ideas och nu kommer alltså den första officiella singeln från det som komma skall, Passion for Water.

Ladda ner den här

http://www.fractiondiscs.se/

Vi känner igen det fantastiska drivet i sång och gitarr men någonting är nytt, ljudbilden känns renare, fräschare och man har gett blåset en större plats, helt fantastiskt. Om detta är riktlinjen för kommande skiva så kommer den att slå undan fötterna på oss totalt. Dom är nu på turné i Anglo-saxien och lär stanna där några dar till, så länge så lyssnar vi på Passion for Water, som än så länge är en av sommarens stora ljuspunkter.

Leave a Reply

