Självsabotören och Marodörer..

En uppdatering om Peace & Love kommer så fort jag lämnat det här fartyget, eller vi tar det nog i morgon, för ikväll vankas det självförstörelse.

I fredas, eller om det va i lördags så peakade jag sönder mig under Thorsten Flincks konsert i Borlänge, de va insmugglad fisherman innanför västen, det va klasskamp, det var sång och det var dans. Svårt att va lyckligare då. Tänk då tanken att vi får se honom en gång till på mindre än en vecka. Vad  har jag gjort för att förtjäna det här?.

Kl 19 står Thorsten på Taube-scenen på Liseberg, vi ses där va!?.

Steget från Thorsten Flinck till Johannes Vidén behöver inte vara så stort som man tror, om man ska romantisera begreppet självsabotör så kan man ju lungt konstatera att Thorsten Flinck är självsabotörernas ciceron i det här landet.

Så varför inte träffa även Johannes Vidén ikväll, han spelar på Styrbord Babord kl 22.30. Då hinner ni även se matchen, det är ju perfekt.

Som den äkta självsabotören jag själv är så blir det nu starkölslunch, sedan Thorsten, sedan Tysklands-seger, sedan Styrborden, bra kväll, mycket bra kväll.

Ses..

Leave a Reply

