Vi glider runt som Ali och Massoud på jakt efter Louise och VM guld

Igår var jag i föräldrarhemmet och lagade söndagmiddag åt min familj, det var fint, jag träffar ju inte dom så ofta alls då jag är på vift här i världen allt för ofta. Det finaste med kvällen var att Tyskland vann sin match, som den germanofil jag ändå är.

Den här fina bindeln runt armen brukar jag ha på mig när jag spelar tv-spel eller Dj.ar. fashioon

Något annat som är fint är min nya portabla ipod-högtalare jag som köpte på coolstuff för en massa hundralappar. Det är ett jävla tryck i den saken, 12 timmars batteritid är det också. Helt fantastiskt, så här ser den ut i mitt lilla hem.

Den ska skrämma slag på måsarna i Saltholmen och kärringarna på Järntorget..

I morgon drar jag ut på havet i 6 dagar, sedan börjar peppen inför sommarens alla härligheter. Så vad sägs om lite sommarmusik?

BREEDÄNG REPREEESENT!

Leave a Reply

