Varken Palme eller Jesus kunde hjälpa oss ur det här..

Jag tycker det är okej att blogga om saker som är gamla, inte vintage-gamla alltså, utan mer tråkigt gamla saker. Fast ett tecken på storhet är ju att en halvgammal låt  fortfarande är fantastisk. I det facket finner vi den makalöst bra låten Boris och The Jeltsins – Låt Det Blöda (Jag Behöver Ingen Hjälp).

Det var nog egentligen det jag skulle säga idag. Jag kommer nog inte gå på Jackson Browne idag, fan.

Nu ska jag storstäda min ungkarlslägenhet då min lägenhet ska agera härbärge för ungdomar under sommaren som inte har någonstans att bo. Jag är en sådan samarit. Ge mig ett pris!.

Nu får ni en till gammal klassiker, en av de bästa texterna någonsin. ja då, så är det. I övrigt så ryktas det att Akademien ska återförenas för ett gig i Landskrona i sommar, så är ni där, gå dit!.

Leave a Reply

