Bobastian spelar på Majvallen..

När jag bestämde mig att inte satsa på elitfotbollen, eller ah, när min tränare och klubb bestämde sig för att jag inte skulle satsa på fotbollen så tog jag steget till Azalea BK, Göteborgs Valencia. Efter knäskador och dispyter med tränaren så blev det dock att lägga skorna på hyllan, den tränaren måste ha ångrat än i dag att han försökte stoppa mig från att dricka häxa på Heden kvällen innan våran viktigaste match i Gothia Cup. Blev avständ och låg i gräset och åt Annanas Splitt resten av den veckan.

Därför är det med blandade känslor man återvänder till sin gamla hemmaplan idag, men inte ska jag dit för att spela fotboll, nej nej, vi ska lyssna på musik, för det är så man gör när det vankas Azaleadag. Det är en drös artister som ska spela men jag går dit endast för att se vårat nästa stora kapell från Göteborg, Bobastian.

https://queclub.wordpress.com/tag/bobastian/

Ni kan dom redan, ni vet vad det handlar om, så kom dit och drick lite häxa och dansa.

Leave a Reply

