Joel Alme klockan 19.00 på Liseberg, de blir fint

Oh va trött jag e, satt uppe och kollade på olika VM-krönikor mellan 22.00 och 06.00 och den sömnen jag fick efter det var tydligen inte tillräklig. Det var dock en fin natt med många fina minnen, VM 2002 va fint, jag slutade 9an samma dag som vi mötte Argentina och matchen gick på morgonen, den krockade lite med skolavslutningen så lärarna var väldigt glada när vi dundrade in någon timme för sent, folkölsfulla med en bandare med Another Brick in the Wall på högsta volym. Härliga tider det där.

En annan som gillar fotboll är Joel Alme, han gillar dock fel lag men är väldigt trevlig och duktig så det är okej. Ikväll ser vi honom på Taube-scenen, perfekt uppladdning inför Pustervik ikväll.

Ni kommer la dit?

Kom på när jag vaknade att jag hade slentrian-bjudit på saker på tradera igår natt för att hålla mig vaken, vann tydligen en aktion med en iphone samt en massa stalin-pins. Härligt.

Näe,nu drar vi till det gröna apoteket och köper medicin, den andra medicinin dvs min lilla penicillinkur jag gått på avslutade jag förut, tog den sista tabletten vid lunch, eller egentligen tog jag den näst sista tabletten förut och skiter i den sista, den gör mig nog inte friskare ändå.

Ge mig musik, sång och dans!

Leave a Reply

