2004 så hade jag en flickvän, som var korkad nog att ta mig för den jag var..

Det där regnet berörde mig inte alls när jag förut idag gick i land bland rostiga cyklar, gummidäck, fabriksfasader, krossat glas och avgasrör. Efter 8 dagars arbete så finns det inget som kan hindra mig från att vara lycklig, möjligen den här lilla pencillinkuren jag går på, men vi tar sista tabletten kl 12.00 på fredag och klockan 16.00 öppnar vi första ölen till tonerna av fotbolls-vm. Grande!

För ett tag sedan skrev jag det här om Eskilstunas bästa band Svart;

https://queclub.wordpress.com/2010/05/06/svart-fri-fran-kungen/

Deras skiva som vi spelat flitigt på myspace ligger nu uppe på ginza och cdon, beställningen är lagd och den väntas komma innan helgen, det blir trevligt, tror min ipod behöver det där.

Pojkarna i Svart har nu besökt Stockholm när man spelat in en liten båt session, minst sagt trevligt.

Leave a Reply

