Take me out tonight

Fredag idag, det är ändå gött, brunchade indiskt på sanktas för att sedan ta mig ner och titta in på nya Bengans. Dom öppnade ju en ny affär där idag, inne på Lagerhouse, fast en trappa upp. Himla trevligt, hoppas det blir bra det där. Råkade köpa några skivor, och råkade komma fram till att jag köpt 30 skivor på 3 dagar, de är jag värd.

Snart ska vi laga canneloni och ta en öl för att sedan ta oss till Liseberg och se när Augustifamiljen bjuder till sång och dans, jag missade ju förra veckan pga jobb i tyskland men nu är jag tillbaka i full kraft. Ikväll har dom bjudit in Magnus Carlsson, Pauline och Infinity, dom två sistnämnda känner jag bara till lite halvt, så det ska bli spännande att se.

Magnus Carlsson däremot, han känner vi mycket väl till, han gjorde ett bejublat gästspel i På Spåret där dom gjorde ett riktigt vackert Manchester-medley, har nog aldrig sett Marcus Birro vara så glad som här

Jag funderar ofta på det här med världens bästa låt, objektivt sätt så är det väl Thunder Road men är inte The is a light that never goes out där och petar lite? Får vi den ikväll så gråter jag en smula över axeln på Lasse Dahlqvist statyn.

Får jag även The Weight och Handle with care så kanske jag till och med dansar, ni vet dom där stegen, fyra fram och ett tillbaks, just dom, dom kommer jag dansa.

Så här såg det senast jag va där och Simon från Silverbullit skrämde slag på pensionärerna

Ta hand om er så länge..

Leave a Reply

