This town has got the youth of me

Ett dåligt bloggande har det varit, direkt usel, anledningen är arbete, väldigt mycket arbete, väldigt långt bort från en bra internetuppkoppling. Nu är jag dock hemma, och ledig i iallafall 5-6 dar, det är ju fantastiskt.

Idag har jag dessutom haft en heldag med självförsvar, ska tydligen bli någon form av vakt och då ska man kunna mörda människor, för det var ungefär det vi lärde oss. “Ni får inte slå i huvudet med batongen, men gör det ändå” typ.

Kan bli lite rädd för sånna där kampsportsmonster, i grund och botten så älskar dom ju att slå skiten ur en människa även om dom hävdar att det bara är i syfte att försvara sig själv. Lite på samma sätt som att den stereotypa lumpar-luffarn i grund och botten egentligen vill mörda en annan människa. Sådär okej egentligen.

Funderar på att köpa en sån här pjäs;

Kan bli fin i sommar, både i Saltholmen och på dom diverse resorna. För jag har nog bestämt mig för att resa en del i sommar. Jag är ledig varannan vecka så då blir det minst en liten resa varje vecka jag e hemma. Höjdpunkten torde vara när jag åkter till Nordens svar på Ibiza, Løkken på den danska västkusten, Haaalleelulijah vilket paradis. Där ska Kim Larsen spela, så ni förstår ju.

Jag blev så glad av den tanken att jag ger er en låt av honom

Leave a Reply

