Loke ska vara fri som en fågel!

Jag skrev ju om honom här

https://queclub.wordpress.com/2010/05/16/peace-love-loke/

Nu är det så att Loke ska agera guds rätte gök under den senare delen av juni, vi låter honom själv få beskriva hur det ligger hela ska gå till

Från den 16:e Juni och fram till Peace n Love den 1:a Juli kommer jag ta min gitarr och likt Paradis-Oskar ge mig ut på sommarsveriges vägar och stigar. Vart jag ska har jag ingen aning om. Kanske kommer jag hugga ved i Mönsterås, kanske kommer jag bada naken i Hornavan. Kanske blir jag arresterad för dagdriveri i Norrtälje, kanske får jag en blomsterkrans i Leksand.
Det enda jag vet i nuläget är att jag börjar i mellersta Sverige och sedan tar mig norrut till Umeå och sedan söderut till Borlänge.
Vill/ska du ordna en grillfest, en parksittning, ett strandparty, en gårdsfest en sangriakväll hemma i trädgården eller vad som helst egentligen så tveka inte att höra av dig så kanske jag kan dyka upp och spela hos just dig/er. Du hittar kontaktuppgifter på http://www.lokeloke.se till höger under kontakt.Jag kommer i sann luffaranda spela för mat och husrum, ev. resa och kanske en liten slant.
Jag kommer videodokumentera det hela samt blogga om min resa genom Sverige. Förhoppningsvis ska det sluta i en sång om den svenska sommaren ur ett annat perspektiv.
Kanske finns du med i denna sång?

Fri som en fågel!

Helt fenomenalt, så se till att ta kontakt med honom så får ni en finfin kväll.

Leave a Reply

