Ljudet av en undergång!

Blev ingen dans igår, vart lite sugen när jag tog en kvällspromenad igår och Familjen – När Planeterna Stannat shufflades fram i ipoden. Men näe, jag drog på mig min nya fashionista-tröja som ser ut så här;

Så kom aldrig och säg att Fashion inte bor i mig.

Hur som helst, det är mycket snack om Årsta nu, men har nu nog bokat in en resa till Sthlm i sommar, då min vän är eager att få se Allsång på Skansen så får vi göra det först, men sen åker vi till Årsta, så båda blir nöjda.

Det är extremt lite resande nu, finner ingen tid tror jag, jag gjorde en bokmärkesmapp med namnet resor för ett halvår sedan och titta vilka intressanta och spännande länkar och resmål som letat sig dit.

Jepp, SJ och Västtrafik. Livvin the dream!

Fast å andra sidan vet jag inte varför jag klagar, jag ska ju till Falkenberg i morgon.

Hur som helst.

Det finns en skiva som har satt sig i mig lite mer än alla andra i år, jag skrev om den här;

https://queclub.wordpress.com/tag/rigas/

Rigas – Let’s Get Gone på spotify!

Skivan är i men mening fortfarande alldeles underbar och det finns ett spår som stått ut sen dag ett. Rigas – The Sound Of The Apocalypse . Jag hittade den nu på You-tube och såg att den hade bara 5 spelningar, det är ju helt sjukt. Det får vi ändra på.

Leave a Reply

