Vad sägs om lite flödder i köket?

Folk googlar på både det ena och det andra för att hitta till Que Club, häromdan så sökte någon på “köpa flödder” och kom till mig. Det får mig osökt att tänka på Martin Elisson.

Martin Elisson står ikväll på Stars n Bars och levererar akustiska godbitar från både Bad Cash och Hästpojken. Det kan ju knappast bli tråkigt det. Ett mer opretentiöst ställe än StarreBarran finns nog inte, så då passar det ju som handen i handsken att bjuda in Elisson.

Det var längesedan jag var på Stars, kan de va sommaren 08? Dom hade 2 för 1 på det mesta och det var perfekt att gå dit tidigt på kvällen innan övriga gäster hann sätta sig.

Ikväll kan det dock vara läge att gå dit igen när Luxury bjuder upp till den halv-nya klubben Köket. André Laos tänkte spela skivor och det kostar bara 80 kr, 2 för 1 innan 23. Vilket koncept!.

Jag kommer nog gå dit, men det beror på, orkar inte vara bakis i morgon men vi får se om andan faller på. Jag får väll sätta på Hästpojken – Från där jag ropar och ta dom där stegen; 4 fram och ett tillbaks ,sen är vi i form. Lite gin/grapetonic också kanske. Vi får se var det landar.

Hursomhaver,

Lördagen 15 maj

Kl 22-03

80 kronor (gå in två för en innan klockan 23!)

LIVE: Martin Elisson
Dj’s: André Laos + KÖKET

Leave a Reply

