Ah, morgonen viskar och vindarna piskar, Jag vill ut på vägen igen

Jag har smakat på succén
jag har smakt på fiaskot
och på allt det andra som är dött som grus
Jag har supit på hotell
och jag har vandrat som ett helgon
med stav i handen in i Guds hus
Jag har växlat ringar i hopp och tro
och sökt en plats där jag kunnat få ro
Jag är varken gangster eller patriot
bara en lätt åldrad romantisk idiot

Så vad sa vi nu om Lundell? Han e väl fortfarande störst va?

Har ni förstått det?

2 responses to “Ah, morgonen viskar och vindarna piskar, Jag vill ut på vägen igen

  1. Tack gode gud för att lite Lundell ändå fanns kvar i dig där inne nånstans i det där snart väldigt hårda popskalet. Jag ska göra mitt bästa för att försöka bryta mig igenom i sommar. Men vi är ju ändå alltid eniga so why try, hehe

  2. 🙂 du kan va lugn daniel, jag kommer alltid vara en av the bark boys!

Leave a Reply

