PSL blir LSP i GBG

Ännu en sak som jag borde skrivit om för någon månad sen men sen har det fallit mellan stolarna, som allt annat har den senaste tiden.

Linnéa och Sanna är två unga flickor som satt i skolan och undrade varför dom inte kunde vara lika driftiga som PSL och Mr Boman. Så istället för att göra en meningslös almanacka så tog man sitt projektarbete på allvar och startade bloggen LSP. Tanken var att filma artister på olika platser i Göteborg när dom framför sina alster, ett beprövat knep som alltid funkar. Eftersom vi älskar våran sargade stad så älskar vi även det här projektet som förhoppningsvis kommer fortsätta och vidareutvecklas när flickorna början trean till hösten.

Att dom sedan väljer min favoritartist som i övrigt är Sveriges bäst klädda man att spela på min egen bakgård är ju inte tråkigt alls.

Mycket  nöje, och glöm inte att gå in och se fler filmer med finfina akter som Petter Seander och Almedal.

http://linneasannaproduction.blogg.se/

2 responses to “PSL blir LSP i GBG

  1. Hej!
    Tack för de fina orden!
    Skojar du när du säger att vi spelade in på din bakgård? Annars vore det ju helt galet!
    Gillar nya designen föresten!
    /Sanna, LSP

    • Hej! jag e ju uppvuxen i Haga så jag ser alla gårdar som mina bakgårdar.
      tack själva, jag är extremt värdelös på grafisk design men om den förra var gubbful så är den nya iallafall okej..

      ha det gött!

Leave a Reply

