Du lät tågen ta bekymren…

Då var man hemma igen efter 12 dagars arbete, med konstant näsblod, liktorn och blodsmak i munnen så gick man iland och nu är man alltså ledig i 8 dar, förstår ni, 8 dar. Det kan vara rekord. Det är mycket på gång nu, mycket skivor som ska handlas och avhandlas, många konserter i Göteborg vi ska gå igenom och framförallt så ska jag plåga er med minst 4 inlägg varje dag. Se det inte som ett löfte, se det dom ett hot.

Har köpt biljetter till Peace & Love nu, känns bra, snart börjar vi den hetsen även här, har även fått ytterligare ett jobb, har även fått tag på nya dylan-bootlegs så nu undrar ni kanske vad jag har att vara ledsen över? Inte så mycket faktiskt, mer än att jag inte kan gå pga  liktorn.

I helgen som gick så var det 10 år sedan Känn ingen sorg för mig Göteborg släpptes, då gick jag i 7an på Nordhemsskolan och hade inget annat än fotbollströjor på mig. I höst kommer han till Scandinavium och släpper en ny skiva. Biljetterna släpps på måndag, då köper vi dom.

Nu sitter jag hemma och ser på Peace&Love Dvd´n och har på mig en tysk fotbollströja, verkar inte som om något har hänt där inte.

Förutom att jag har varit i alla städer då..

Leave a Reply

