Som en skadeskjuten varg eller en döende svan..

Försöker styra upp min lägenhet, men är omöjligt när man har en sådan här hemma

Pratade precis med en vän från lördagen, jag hade tydligen satt på Hästpojken – Katarina är ett hål under den värsta disco-dansen, det hade mötts av bu-rop. Jag blev lite stolt när jag hörde det. Det är uppenbart att jag inte sviker mina ideal bara för att folk ska få dansa lite.

Jag hade även råkat slå sönder min action-docka med Johnny Cash när jag kom hem, jag vet inte hur, jag antar att jag bara skulle säga godnatt till honom men att jag istället drog han i golvet, så nu ligger han där, alldeles hjälplös på tågspåret.

Han kan inte stå längre stackarn, jag har lagt han ner för hans sista vila, men jag antar även att han ligger där och sjunger Johnny Cash – Ain’t No Grave och håller upp sin hand och konstaterar att There ain’t no grave gonna hold my body down.

På tal om gravar;

Ikväll ska vi till Gamla Ullevi och se på Öis-Ljungskile, glammigt som fan. Men nog om det.

Jag är lite osäker på vad jag vill ha sagt i det här inlägget, men ni får en bra låt som väger upp dyngan.

Leave a Reply

