Jag gör vad som helst….

Såg på Are you smarter than a 5th grader och blev glad och lite stolt när jag kunde en 500 000 dollars-fråga, sen visade det sig att jag hade fel. Jag är uppenbarligen inte smartare än en femteklassare. Fast grekisk mytologi finns ju inte på min bakgård, för den är redan full med musik så därför tänkte jag ge er lite för att få era liv att verka lite bättre.

Blev ni lyckligare?

One response to “Jag gör vad som helst….

  1. Åh Glasgow&Clyde är en helt fantastisk låt!

Leave a Reply

