Monty på Pustervik

Vi har redan avhandlat både Monty och Handen på hjärtat här tidigare men ikväll så slår dom sina påsar ihop och ger oss en vad jag tror kan bli en fantastisk kväll.

Denna veckan är alternativen många, framförallt i morgon men även idag brottas vi med om vi ska till inspelningen av P3 live Sessions, Pustervik, Spela innebandy o se på fotboll eller firmafest. Prioriteringen ligger väl också ungefär i den ordningen. Så det blir nog P3 som får min fulla uppmärksamhet ikväll. Synd Synd, hade velat se Monty.

Jag är ju ett stort fan av hans tidigare grejer med Montt Mardié, och var länge tveksam till den här nya glam-soul-poppen men har nu fallit. Den nya skivan har rullat flitigt i två dagar nu och enligt mig är Det Stora Allvaret en av årets bästa låtar. Skivan är trevigt, genomtrevlig, dansant och faktiskt häärlig.Om vi nu ska vara raka.

Jag tycker att du ska dit, alla borde gå dit.

Inläpp: 21.00
På scen: 22.00
Pris: 100:- + admin avg
Åldersgräns: 18 år

Leave a Reply

