Support your local act!

Gå in och köp Anton Kristianssons nya låt på i-tunes för 9 kr innan midnatt så kommer han in på tracks. 9 kr, det är fan ingenting. För 9 kronor till så har ni även remixen med organismen och pstQ. Så stöd din lokala rappare.  Eller som han själv säger;

Hej kära vänner. Jag håller på att kvala in på Digi-listan eftersom en skara fina människor betalat 9 kronor för min senaste singel och detta är såklart väldigt roligt. Kommer jag upp på listan så spelar dom min låt på radio på söndag. Då kanske fler hör den. Om fler hör den så kommer dom fortsätta spela den. Och om dom fortsätter spela den så blir jag jättekänd.Om jag blir jättekänd så får ni kanske ligga med hon eller han den där snygga i klassen/på jobbet för att ni känner mig.



Därför tycker jag det ligger i allas intresse att jag får den där jävla listplatsen. Köp låten på iTunes.

Visst är det så, men eftersom jag gick i samma konfirmationsgrupp som Anton K så får jag redan ligga en jävla massa. Ungefär lika mycket som Anton fick ligga när han jobbade på T-Livs på andra långgatan. Bra dagar, det va bra dagar.

https://queclub.wordpress.com/2010/04/05/anton-k-du-ar-knark/

Leave a Reply

