Hennes namn är Heroin och tillsammans ska vi vänta på att dö..

Såg att Dan Hylander släpper en ny singel i morgon men hittar dåligt med information om det, jag visste dock sen nått år tillbaka att han jobbade med nytt material och att han var tillbaka i Sverige och gjorde spelningar visste vi också. Nu är dock singeln ute och då väntar antagligen ett nytt album. Hittade den nya låten men det var inget som man gick igång på, fantastiska verser men som oftast dåligt arrangemang och meningslösa refränger. Ingenting har förändrats.

Sprang dock på ett klipp där han gör en cover på Waitin around to die, en av världens bästa låtar, ganska modigt att ge sig på den. Jag har själv gett mig på att översätta den en gång i tiden men det försöket la jag ner ganska snabbt. Dan Hylander är dock den främsta i Sverige på att tolka texter, han har visat prov på det många gånger förr och nu lyckas han ännu en gång.

Jag gillar det här

Det kan dock aldrig bli bättre än det här, men det vet Dan om

Leave a Reply

