En del gator går åt helvete, en del går upp i himlen

Då var man hemma efter några dar i Das Vaterland, fortfarande enormt besviken över att ha missat så mycket i helgen, Karin Ströms konsert grämer mig mest, samt Eldkvarn så klart. Sedan fattar jag inte varför det är sådant liv om Pluras lilla torsdagskväll, Plura har göttat i alla år, lite mindre nu än på 80-talet kanske men har man en gång varit nere i kokset så är det ganska lätt att falla tillbaka i det.  Va fan, han va ute o tog en bläcka i Göteborg, klart fan han ska ta sig en göttepåse om han vill det. Sen att han köpte 4 gram kan man la ifrågsätta kanske, men det e Plura det, Livvin it large!.

Jag ska dock inte romantisera det, eller stödja det heller för den delen, men det är en jävla hetsjakt nuförtiden. Han kände väl att han har blivit för folklig på sistone och ville riva ner den där helylle-bilden av sig själv. Det hade jag med gjort.

En dag föddes jag i Hunger, och jag har alltid bett om mer

Han ska va med i Skavlan på fredag, världens sämsta Skavlan som frågar Kat von D om man kan tatuera sig själv och om det gör ont. Sicken skjutjärnsjournalistik. Sen att han behandlade Thorsten Flinck som skit är helt otroligt. Skavlan ska la driva kokainhistorian till sin yttersta gräns istället för att fokusera på det som är viktigt.

Och vad är det då som är viktigt, jo det här;

Leave a Reply

