The Preacher & the Bear, Helskotta Gött

Ibland springer jag på nya förmågar, ibland springer nya förmågor på mig och The Preacher & the Bear lyckades med det sistnämnda. Elin och Fredrik heter duon från Göteborg som i slutet av januari gick in i Element Studio och lät Ebbot och Linus Andersson producera några låtar. Resultatet finns på deras myspace och enligt mig låter det väldigt lovande. Jag gillar drivet i The Man samtidigt som Elins röst är helt underbar. Så jag följer Ebbots exempel och tar The Preacher & the Bear under mina vingar. Bokningarna borde ramla in under våren och jag kommer hålla er uppdaterade om vad som händer.

Dom på Bengans brukar ju märka olika skivor med så kallade “Så Jävla Bra” märken, min ekvivalent blir en “Helskotta Gött”-märkning. The Preacher and the Bear är numera märkt Helskotta Gött

http://www.myspace.com/elinfredrik

2 responses to “The Preacher & the Bear, Helskotta Gött

  1. Oj, vilka fina ord om oss! Tack för att du förgyllde vår dag!

    Mvh P&B

  2. Pingback: Hunt och The Preacher & The Bear ger dig en försmak av sommaren.. « Que Club

Leave a Reply

