Johannses Vidén-Det kommer ordna sig

Då har en ny låt anlänt, för ett tag sen egentligen men jag har dragit mig lite för att lägga upp den då jag mår lite illa av den där halsduken. Jag har dock kommit till insikt och bestämt mig för att fotbollsfrågor inte ska behandlas i denna blogg, som trots allt riktar in sig på musik och mjölkdrinks-realism. Johannes visade redan i låten Den långa färden att han gör sig lika bra på svenska som på engelska. Dom tre låtarna jag har hört från honom på svenska har varit väldigt bra, men det har även dom 5 låtarna på engelska varit. Frågan är då hur han ska lösa det?

Jag kan föreslå att den kommande cd´n ska utformas som en LP med en A-sida på engelska och en B-sida på svenska, fast i cd-format. Det skulle bli riktigt bra.

Låt oss nu lyssna, tillsammans

Leave a Reply

