I Rhônedalen börjar tårar att bränna…

Bengt Frithiofsson tipsade idag om Chateauneuf du- Pape på tetra pack, jag höll på att sätta Njala-brödet i halsen.

Det är Åkessons som ligger bakom det här, dom ligger bakom allt ont i Sverige tror jag.

Påvarnas prestigevin från rhônedalen Chateauneuf du – Pape, nu äntligen på papp!

Hur kan man med? Jag blev så ledsen att jag var tvungen att söka mig tillbaka till det som verkligen betyder något. Jag behövde gå tillbaka till rötterna av sinnlighet och vet ni vad jag då kom fram till?

Jo, där stod han, ungdomsbrottslingen som lyckades bli en del av både Bakersfield-soundet och Outlaw-countryn och förklarar att det finns en anledning att man då och då kukar ut.

Yes Carolyn a man will do that sometimes on his own

2 responses to “I Rhônedalen börjar tårar att bränna…

  1. Fruktansvärt bra val av artist!! Älskar Merle! Synd att karl gick o dog dock.

  2. kan bara hålla med Roffe!

    jag citerar ju även dig i rubriken, men de märkte du kanske!

Leave a Reply

