Thursday – watch the walls instead

Jag kommer inte kunna komma iväg till Svanen ikväll, jag kommer inte ens komma iväg till Dirrty Records av olika skäl.

Det är synd, jag hade velat se Kite spela ikväll då jag finner dom väldigt bra. Verkar bli en lugn vecka det här, i helgen ska jag nog inte göra någonting alls heller men det löser sig.

Jag tycker dock att du redan nu ska gå ner o sätta dig på Andra Långgatan, ta ett glas rött, gå sedan till Dirrty Records och se Petter Seander spela akustiskt. Sedan går du vidare och landa till slut på Jazzhuset, det låter som en helkväll. Jag hade gjort det om jag hade kunnat.

Väljer du dock att stanna hemma så tycker jag att du ska se Plura & Mauros matprogram på tv 8 kl 2200. Där dricker dom vin och lagar mat tillsammans med Håkan Hellström och Lena PH. Det låter la inte så dumt det va?

Jag lyssnar nu på Kite – Ways To Dance och tänker att man borde kanske försöka komma iväg ändå. Halva min grej är ju att svika mina vänner och kyssa mina fiender så varför inte göra det ikväll med? Fast det finns inga fiender att kyssa på Svanen, bara vänner och minderåriga bartenders.

Leave a Reply

