Le Bataillon Des Fous skiva blir uppskjuten

Det var inte bara jag som blev besviken när jag läste att Le Bataillon Des Fous skiva In the name of the unknown god blir uppskjuten. Singeln har gått varm sedan den släpptes och hungern efter en skiva har varit total.

Jag skrev om dom här en gång i tiden;

https://queclub.wordpress.com/2010/02/05/que-club-gar-osterlen/

När besvikelsen lagt sig så har man nu förstått genidraget i att ta in demon-konsulten Ebba Lindqvist att ta hand om PR och hela skiten egentligen. Hon kan det där, Ebba.

För tillfället jobbar hon med Steso Songs, Joel Alme, Moto Boy mfl och genom åren har hon tagit favoriter som Jonas Game, Dan Berglund, Florence Valentin, Perssons Pack, Hästpojken samt Billy Bragg, bara att ha träffat den sistnämnda räcker som referens för mig

Detta kommer bli bra, ska man ändå släppa årets skiva så kan man lika gärna släppa den ordentligt.

Vi får nöja oss med Spotify och dängan Le Bataillon Des Fous – I Am Ready To Love You så länge. Jag stängde till och med av Tom Petty-Ankle Deep förut för att lyssna på den här, så då förstår ni hur bra den är.

Hur som helst, håll er uppdaterade här, för det är här det kommer skrivas.

Leave a Reply

