Monty-En till himmel

Jag har vacklat i veckor, kan inte bestämma mig, gillar jag detta, eller hatar jag det? Jag gillar ju Mont Mardie men gillar jag det här;

jag gillar ju Lorentz, videon är grymt snygg, men låten är fulsnygg. Välproducerad, stundtals väldigt bra text men den tenderar att bli fånig, eller så tar man den för vad den är och erkänner den som en fantastisk popdänga.

Jag gör det sistnämnda, Monty! Que Club står bakom dig. Nya skivan kommer ut nästa vecka  om allt går som det ska, ett till smakprov som faller mig på läppen och skivan är min. Du ska även turnera med hjälteprojektet Handen på Hjärtat senare i vår, då kanske jag till och med ska se dig på Pustervik.

Det som skrämmer mig är att du gillar R Kelly, men jag får försöka glömma det.

Monty, eller David Pagmar som hans vänner skulle kalla honom har flyttat sin blogg till Djungeltrumman, kräddigt nog.

http://www.myspace.com/entillhimmel

http://www.djungeltrumman.se/monty

2 responses to “Monty-En till himmel

  1. Men oj känner precis så att jag inte riktigt kan bestämma mig för vad jag tycker om honom på svenska, men någonstans är det ju liksom bra.

  2. mm, det e så fulsnyggt på nått sätt, så svulstigt, soulpoppigt, glammigt, gränsen till sliskigt och lite fånigt. men samtidigt fantastiskt

Leave a Reply

