Don’t it feel like you’re a rider on a downbound train?

Som vanligt kan jag skriva en jävla massa, men postar en låt istället

She just said “Joe I gotta go
We had it once we ain’t got it any more”

Nog om det, värdelös dag ida, bakfull o jävlig. Kollade mig i spegeln o märkte att jag hade rakat mig på fyllan, extremt dåligt resultat, tur att jag inte skar mig kanske. Ser ut som en 16 åring från Kyngälv med random fjunfläckar överallt. Näsblod hade jag även haft. Fultjack säger ni, men så va de inte. Drack bara mjölkdrinkar, rosa sådana.

Såg på debatt förut, han e för härlig Bert Karlsson, han står för de han är. Sen att han e rasist är la en annan sak.

På tal om Melodifestivalen, råkade höra mina kollegor tala om det, en påstod att texten till Anna Berghendals låt var fantastisk, det var inget trams utan verkligheten själv som uppenbarade sig. Jag vet inte du, genuint trams skulle jag kalla det. Jag lämnade diskussionen och satte mig i o kollade på Ett Anständigt Liv på datorn, det gjorde mig lyckligare.

Har dock hört ett bidrag i Melodifestivalen, min kompis tyckte att jag skulle kolla upp Timotej, som jag tydligen skulle förälska mig i. Musikaliskt lät det som en blandning av Völund Smed och typ Spice Girls, vidrigt alltså. Det hindrade mig dock inte att förälska mig i hon som spelade flöjt, herregud var vacker. Nu kunde jag dragit ett pubertalt flöjtskämt men väljer att hålla nivån lika högt som vanligt.

jaja, Now don’t it feel like you’re a rider on a downbound train

Leave a Reply

