The Roots och Explorer, aldrig mer förenade

Fan va dåligt humör jag blev på, hur ändrar man på det? Finns många sätt men klockan är bara 11 på morgonen. 

Det finns dock en lösning som alltid funkar: The Roots – Adrenaline!

Minns hur jag såg dom på Hultsfred 2004, det var ganska tight längst fram vid scenen, jag tappade min flaska explorer på den leriga marken och kröp mellan alla benen för att få tag på den, jag tog mycket stryk under den minuten, en fot på huvudet, en på ryggen och några på benen skulle det ha varit värt om jag hade hittat flaskjäveln, jag hittade den aldrig.

Ibland tänker jag på den där flaskan, det misslyckandet har varit som en röd tråd i mitt liv sedan dess, att ta så mycket stryk och ändå inte lyckas. Så sen dess har jag helt enkelt slutat kämpa för saker och ting, 

Tänk vad en flaska explorer kan ställa till det..

Leave a Reply

